Wikipedia

Результаты поиска

вторник, 16 сентября 2014 г.

Модуль2. Рефлексія.



 
Модуль 2. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

  • більш детально ознайомилися та обговорили шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
  • ознайомилися з таксономією Блума. Визначили серед рівнів піраміди Блума навички, які зазначені в переліку навичок 21 століття.
  • визначила для себе велику роль методу проектів у навчальному процесі, який допомагає дітям самостійно здобувати та використовувати знання, уміння та навички, тобто максимально та успішно самореалізуватися в колективі однолітків;
  • переглянуті мною приклади навчальних проектів, допомогли сформувати мету та завдання власного майбутнього навчального проекту, побудувати стратегії роботи за проектом та розпочати роботу над  Планом вивчення теми, створенням Публікацій проекту.

Користуючись наданими в посібнику, довіднику та ресурсах матеріалами, досконало опрацювавши приклади проектів, планів, слідуючи рекомендаціям посібника, створений мною проект буде добре систематизований і на мою думку достатньо ефективним.