Модуль 4. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання дітей в проекті. Під час тренінгу:
- розпочато процес планування вивчення власної теми проекту. Проаналізувавши вимоги державного стандарту та програм, мною були складені навчальні цілі та стратегії вивчення обраної теми, від яких залежало формулювання основних запитань. Все це сформувало зміст навчального проекту;
- разом з колегами поділилися своїми думками щодо формулювання основних запитань, що допомогло мені вдосконалити свої запитання за особистим проектом;
- немало важливим в успішній реалізації проекту є необхідність розробки системи оцінювання діяльності дітей, яка на кожному етапі проекту має свої особливості. Я визначила для себе, що оцінювання повинно не лише констатувати результативність роботи дітей, а й стимулювати їх діяльність;
- також я побудувала стратегії залучення дошкільників до процесу оцінювання: само- та взаємооцінювання, саме це сприятиме незалежності та самостійності вихованців в досягненні навчальних цілей, визначені шляхів їх досягнення;
- зрозумівши суть організаційних діаграм, визначила, що це достатньо цікавий засіб оцінювання, який можна використати і з дошкільниками;
- на цьому етапі я склала первинний план оцінювання дитячої діяльності за своєю темою та дібрала засоби оцінювання, що допомогли визначити навчальні потреби та оцінити їхні попередні знання і вміння до початку реалізації проекту.