Модуль 10. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів:
- тепер, коли очікування та цілі навчання старших дошкільників за темою «Природа Космосу» мною визначені, я звернула увагу на потрібних та ефективних педагогічних технологіях та прийомах навчання. Задля досягнення цих цілей, як використати ІКТ-технології, веб-ресурси тощо;
- в результаті я спланувала, як буде вивчатися обрана тема з моїми дітьми, створила інструктивні матеріали для дітей та батьків, які допомагатимуть їм з використанням комп’ютерних технологій при реалізації проекту;
- тобто я з'ясувала свою роль фасилітатора в навчанні дітей за методом проектів: я - є не просто керівник роботи дітей, а є її активним учасником, який полегшує дітям роботу над проектом, ненав’язливо спрямовує рух у потрібному напрямку, віддаючи дітям лідерство у роботі над проектом. А це підвищує значущість їх роботи у власних очах та результативність в навчально-виховному процесі.