Wikipedia

Результаты поиска

пятница, 19 сентября 2014 г.

Модуль 5. Рефлексія.


Модуль 5. Рефлексія. 
     Сьогодні все частіше замислюєшся над тим як ще 15-20 років тому можна було здобувати знання без Інтернету? Звичайно ми відвідували бібліотеки, купували науково літературу, виписували періодичні видання. Все це підвищувало наш рівень, але скільки це займало часу та вимагало витрат. Наш час – час змін на краще, люди навчилися економії, Інтернет в більшості випадків замінив бібліотеки, журнали, телебачення, зустрічі. Звичайно з позиції фізичного розвитку це дуже погано, але ж з позиції економії часу, збільшення можливостей у створенні продуктів діяльності, здобутті знань та їх використанні – це необмежений простір, який щоденно розвивається та покращується.
      Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх вихованців, а саме:
  • зрозуміла яким чином я може використати Інтернет-ресурси у процесі навчання та виховання дошкільників, визначилася на що звернути увагу для покращення їх обізнаності, а також визначила, що тут доречно було б залучити батьків, зважаючи на те що мої вихованці це діти, які ще в більшості не читають, а тим більше не пишуть;
  • зрозуміла як ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання дошкільників;
  • в цьому модулі я знайшла Інтернет-ресурси та зберегла посилання, які можна використовувати при вивченні навчальної теми «Природа Космосу»;
  • ознайомилася з законом про авторські права та розглянула правила правомірного використання робіт в освітніх проектах, навчилась заповнювати лист-прохання про використання авторських матеріалів;
  • а також переглянула план вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни.