Wikipedia

Результаты поиска

вторник, 23 сентября 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія.



Модуль 8. Рефлексія. 
       Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів».  В ході тренінгу: 
  • дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в дітей навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних вихованцями знань упродовж проекту;
  • спроектувала свою систему оцінювання;
  • для себе остаточно підтвердила, що оцінювання неодмінно зосереджене на потребах учнів, не повинно виконувати каральні функції, а проводиться з діагностичною метою. Найголовніше в оцінюванні – це виявлення найслабкіших місць, прогалин у знаннях, уміннях, навичках вихованців. Результатом оцінювання повинна бути ретельно спланована індивідуальна робота з дітьми, яка і усуне всі недоліки попередньої роботи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий