Wikipedia

Результаты поиска

среда, 24 сентября 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.

 
Модуль 9. Рефлексія.
     Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як діти можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Протягом тренінгу:

  • поділилися один з одним своїм прикладом учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі моєї колеги, допомогли мені удосконалити приклад та мої стратегії оцінювання.
  • для себе зробила такі висновки що саме метод проектів є найефективнішим методом розвитку в дітей  самостійності, саморозвитку, самовдосконалення, саме використання такого методу забезпечує диференціацію в навчальній діяльності дошкільників, як обдарованих так і невстигаючих дітей;
  • для себе визначилась з диференціацією навчальної діяльності вихованців, спланувала напрями розвитку обдарованості дітей, та роботи з відстаючими вихованцями, продумала як їх зацікавити, стимулювати  та об'єднати у спільній діяльності…

Комментариев нет:

Отправить комментарий