Модуль 9. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як діти можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Протягом тренінгу:
- поділилися один з одним своїм прикладом учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі моєї колеги, допомогли мені удосконалити приклад та мої стратегії оцінювання.
- для себе зробила такі висновки що саме метод проектів є найефективнішим методом розвитку в дітей самостійності, саморозвитку, самовдосконалення, саме використання такого методу забезпечує диференціацію в навчальній діяльності дошкільників, як обдарованих так і невстигаючих дітей;
- для себе визначилась з диференціацією навчальної діяльності вихованців, спланувала напрями розвитку обдарованості дітей, та роботи з відстаючими вихованцями, продумала як їх зацікавити, стимулювати та об'єднати у спільній діяльності…
Комментариев нет:
Отправить комментарий